آمدم...

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

آمدم...

بنام او

سلام به همه ي دوستان

يك سال و نيم گذشت...

درسته شايد ديگه فراموش شدم ولي باز برگشتم

برگشتم كه شروع كنم.برگشتم تا بگم:

 


من آمدم

که قافیه ها را عوض کنم

 

مست آمدم ای پیـــر

که مستـــانه بمیــرم

من

آخرين تنها

برگشتم



نظرات شما عزیزان:

mehrdad250r
ساعت15:44---11 تير 1391
سلام عزیزم ، خوش آمدی ، انشالله به سلامتیپاسخ:miiiciiiii

ME7RB0ONAM
ساعت13:04---11 تير 1391
سلام دوست عزیز مرسی که سر زدی عالی بود من که خوشم اومد اگر دوست داشتی تبادل لینک کنی خبرم کن

ماهور
ساعت20:07---22 دی 1390
ممنون که سر زدی
قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,ساعت 11:26 قبل از ظهر توسط آخرین تنها |