دارم میرم

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

دارم میرم

دارم میرم اما بدون بی تو دلم غرق غمه

برای گفتن غمم هر چی که جمله هست کمه

دارم میرم اما یکی توی دلم داد میزنه

می گه که قلب تو هنوز تشنهء عاشق شدنه

دارم میرم اما غروب پشت سرم داره می آد

انگار از عشق من و تو یه چیز تازه تر می خواد

انگار غروبم می دونه من از غم تو میشکنم

عشق تو حل شده دیگه تو ذره ذرهءتنم

دارم میرم صدای تو توی گوشم زنگ می زنه

تو بودی که گفتی برو بی تو دلم نمیشکنه؟

دارم میرم روز و شبم بی تو یکی شده عزیز

بسه دیگه با اون نگات غم تو وجود من نریز

دارم میرم اما دلم لبریزه از خاطره هات

کاشکی می موندی پیش من دلو می ذاشتم زیر پات

دارم میرم سپاه غم گرفته دور دلمو

دارم میرم بلکه سفر حل کنه این مشکلمو

دارم میرم تا بدونی تو رو واسه خودت می خوام

تویی شکوه عشق من توی تموم قصه هام

دارم میرم اما غمت رفیق راه دلمه

عیبی نداره همیشه قسمت عاشقا غمه

دارم میرم اما مسیر بی تو پر از خار و خسه

بعد تو عشق لیلی ام به چشم من یک هوسه

دارم میرم اما کسی به بدرقه ام نیومده

انگار همه می دونن این غریبه راشو بلده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:,ساعت 5:55 بعد از ظهر توسط آخرین تنها |