جادو

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

جادو

دلم گرفته نامهربون واسم شدي بلاي جون

بزار بگم حرف دلم ديدمت تورو با اين و اون

دلم شکست و هيچي نگو

چشم به در بودم تا خود صبح

که برگردي و دروغ بگي

بگي نبودم من با کسي

ديگه نيا ديگه نخواه من با تو بمونم

حرف از عاشقي نزن که دست تورو خوندم

برو بزار تنها باشم با تو نمي تونم

                                با اين دل خستم                                قلبم شکستم


عشق منو جون منو اسم منو جسم منو

اتيش زدي بازي کردي با اين دل شکستمو

نيا پيشم که من نيستم عاشق نفس هات

                            من چيزي نخواستم                           از اون دوتا چشمات


حالا که دلت ميخواد بري

يه بار هم شدي ميخوام بگي

دل من سفيد بود و دل تو سياه

با دروغات کردي زندگيم تباه

با من بخون با من بمون نگو نمي تونم

جادوي عشق تو شدم نگو نمي دونم

ديگه ميخوام هميشه از عاشقي بخونم

                           به پاي عشقت                                      هميشه مي مونم

عشق منو جون منو همه ي وجود منو

اتيش زدي بازي کردي با اين دل شکستمو

بيا پيشم که من شدم عاشق نفس هات

                            محو تماشاي                                        چشماي زيبات


 



نظرات شما عزیزان:

يه دوست
ساعت11:28---8 فروردين 1390
salam vebe khobi dari be vebe manam sar bezan darzemn mano be esme eshghe yek tarafe mamno link kon manam linket kardam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 8 فروردين 1390برچسب:,ساعت 10:52 قبل از ظهر توسط آخرین تنها |