شعر خودم

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

شعر خودم

سلام به همه

مرسی که میاین و سر میزنین به منه...واقعا این روزا خجالتم میدین از اینکه میاین

یه چند بیتی سروده بودم امروز خواستم اونو بزارم براتون

ایشالا که خوشتون بیاد

اشک چشمام گرفته میخواد امشب نخوابم

مثل بارونا نم نم میخواد امشب ببارم

امشب دلم میخواد برم زیر بارون بشینم

بغض دلم رو بشکنم اشک چشام نبینم

بارون میباره میخوام بارون آغوش بگیرم

اما اونم دلگیره میخواد  که از پیشش برم

چیکار کردم آخه خدا همه میگن باید برم؟

تو روزگار بی کسی اینطوری آروم بگیرم!



نظرات شما عزیزان:

هانا
ساعت22:53---23 فروردين 1390
وب خوبي داري عزيزم ولي اين همه احساس تنهايي خوب نيستا
ما خدارو داريم نكنه فراموش كردي؟؟؟
خدا تنهاست اما نميذاره ادمي واس يك لحظه تنها بمونه.وقتي ما خدايي به اين بينظيري داريم چراباس احساس تنهايي كنيم خانمي؟


مهنوش
ساعت18:55---18 فروردين 1390
man ke sar az sheret dar nayoovordam vali ghashang bood

tanha_5505
ساعت13:58---18 فروردين 1390
سلام.وب باحالی داری دوس داشتی به منم سر بزن.
لینکت کردم.
بدرود..........


tanha_5505
ساعت13:58---18 فروردين 1390
سلام.وب باحالی داری دوس داشتی به منم سر بزن.
لینکت کردم.


tanha_5505
ساعت13:57---18 فروردين 1390
سلام.وب باحالی داری دوس داشتی به منم سر بزن.
لینکت کردم.


ali
ساعت13:24---18 فروردين 1390
salam
khaste nabashin
web jalebi darin

dar sorate tamayol mitonim hamdg ro nilk konim
adrese web www.ezdevaje.com mibashad


agar daraye sait por bazdidi hastid ,dar sorate tamayol shoma
adrese
net.خریدشارژایرانسل. www

ro dar sait khod link konid va charge hediye begirid

va hamchenin linke khodetono dar adrese ezdevaje .com bebinid.tabadol baner niz mitonim dashte bashim

har kharid az in foroshghah ye shanse vase barande shodan yez sait




ba 3pas


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:,ساعت 12:28 قبل از ظهر توسط آخرین تنها |