بریدم بخدا

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

بریدم بخدا

 

k9vdxpksfotxhh7crl.jpg

تو اين شباي بي کسي خدا به دادم برس

دارم ميميرم اي خدا ديگه طاقت ندارم

تو اين شبا کسي واسم نمونده

سخته...

سخته دور و ورت پر باشه از آدم ولي تو باز ناراحت باشي

سخته تو رو بخندي همه رو شاد کني ولي تو دلت يه چيزي باشه که خنده که هيچ آدم  نتونه يه کوچولو  از ته دل لبخندي بزنه

سخته نتوني حرفت به کسي بگي

سخته بغض گلوت بگيره نتوني بشکنيش

سخته اين دل يه چيزيش بشه ولي خودتم ندوني چي شده

سخته...

سخته يه عمر شاد باشي

يه عمر يه کسي باشي پر طرفدار

واسه همه مهم

واسه همه يه اميد

يدفه خودت بشي نااميد

يدفه ببين اين دنيا مثل آوار داره ميريزه روي سرت

يدفه ببيني پس اون همه آدم که دور و ورت بودن کوووووو؟

ديگه کسي نيس!!!!!!!!

وااااااي

من که هميشه همه رو دلداري ميدادم  اما حالا کسي نيس بياد دستم بگيره بگه چي شده؟

فقط همين ميخواستم

حالم امروز از ديروز بدتر است

امروز هم مثل ديروز دلم تنهاست

امروز هم مثل ديروز تو شهر خودم غريبم

بريدم از اين دنيا...

بريدم بخدا...

 

آخرین تنها



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت10:23---12 ارديبهشت 1390

سلام من امروز با وب زیبا و بی نظیر شما آشنا شدم و لینکش کردم .
خوشحالم که اینجا هستم و از این مطلب خوشم اومد و خواستم در وبت اول اینجا نظر بدم ...
دوست خوبم چرا پروفایل نگذاشتی ؟ خیلی مهمه و با شخصیت مدیر وب اگه آدم آشنا بشه بهتره !
وبت و قالبش و عنوانش خیلی عالیه ...
من از کلمات و مطالبی که دل آدم رو میگیرن خوشم میاد ولی دوست ندارم افراد و دوستام به هیچ وجه واقعا دللگیر و دلتنگ باشن و از ته دل امیدوارم همیشه شاد شاد و روز گارت بر وفق مراد باشه و هیچ وقت حتی احساس تنهایی نکنی ...
میدونی من فکر میکنم هر کسی اظهار تنهایی کنه یه کم بی انصافی و نا شکری از الطاف حضرت حق کرده که همیشه با ماست و به فکر ماست و کمک حال ماست ...
عزیز جان از من ناراحت که نشدی ؟
دوستت دارم و منو ببخش زیاد حرف زدم .


lovelorn
ساعت22:14---31 فروردين 1390
حواسم بهت هست
سلام اپت قشتگ بود
احساسي از ته دل هممون رولب خنده داريم ولي دلمون گريونه
دلم برات تنگ شده
اهنگ وبت ادمو به فكر ميبره
دوست دارم خيلييييييييييييييييييييييييي
تنهاتم نميذارمممممممممممممممممم


سکوت
ساعت18:14---31 فروردين 1390
سلام
قشنگ بود .
ولی این عکسو یه کم کوچیک تر کن باعث شده صفحه وبت یه کم کش بیاد .
موفق باشی آخرین تنها


عاطفه
ساعت17:17---31 فروردين 1390
سلام رفیق...این اپت یه حسی داشت یه جور احساس نزدیکی داشتم نسبت fه نوشته هات...

هانا
ساعت23:32---30 فروردين 1390
انكه در تنهاترين تنهاييم تنهاي تنهايم گذاشت.خواهشي دارم خدايا تو درتنهاترين تنهاييش تنهاي تنهايش نذار
پاسخ:مرسی هانا جون ممنون که تنهام نمیزاری میای سر میزنی بازم بیا منتظر نظراتت هستم همیشه انتقادی و پیشنهادی داتی در خدمتم


ناریه
ساعت23:02---30 فروردين 1390
سلام به کاربر لوکس بلاگ

تبادل لينك بهترين و كاربردي ترين روش افزايش پيج رنك و در نتيجه افزايش آمار بازديد سايت و وبلاگ است. با اين سيستمي كه ما براي شما عزيزان به طور رايگان فراهم آورده ايم شما براي تبادل لينك نيازي نيست به شيوه ي سنتي عمل كنيد و براي ثبت لينكتان در سايت مورد نظر چندين روز منتظر بمانيد. در اين سيستم خودكار شما پس از اينكه لينك ما را در سايت يا وبلاگ خود قرار دهيد .پس از پر كردن فرم تبادل لينك و ارسال آن سيستم در همان لحظه لينك شما را اضافه ميكند.



یادتون نره بیایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:,ساعت 9:35 بعد از ظهر توسط آخرین تنها |