آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

 

 

 

 

        

  دوباره سیب بچین حوا...

 

من خسته ام

 

 بگذار...

 

 بگذار از این جا هم بیرونمان کنند...

 

 بگذار بیرونمان کنند...



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت0:35---18 اسفند 1391
رفیق راهی و از نیمه راه میگویی؟ وداع با من بی تکیه گاه میگویی؟

میان این همه آدم.میان این همه اسم همیشه تنها اسم مرا اشتباه میگویی؟

به اعتبار چه آینه ای ای عزیز دلم به هرکس میرسی از اشک و آه میگویی؟

دلم به نیم نگاهی خوش است اما تو به این ملامت از سنگینی نگاه میگویی؟

هنوز حوصله ی عشق در رگ هایم جاریست

نمرده ام که غمت را با چاه میگویی
پاسخ:merc


sara
ساعت19:11---1 شهريور 1391
چرا خبری نیست ازت پسسسسسس

محدثه
ساعت21:30---29 مرداد 1391
سلام عزیزم خوبی؟؟

من به خاطر دلایلی ادرس وبمو عوض کردم اگه میشه منو با ادرس جدیدم بلینک مر30 بای


آرتمیس
ساعت13:22---28 مرداد 1391
ايا ميدانستيد اين نوزاد برنده زيباترين لبخند جهان شده است!!؟؟
زوووووووووود بیا آپم


ساناز
ساعت16:47---22 مرداد 1391

چه سخته در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن.....
به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن....


م ی ن ا
ساعت23:13---21 مرداد 1391
سلام وب قشنگی دارین

ساناز
ساعت16:03---20 مرداد 1391


از کســـی کهــ دلــــش گــــرفتـــــــهـ .....



نپــــــرســــــید چـــــــرا........



آدم هـــــــا .......



وقــــــــتی دلـــیل نــــاراحتیــــشان را .........



نمــــی تـــواننـــــد بیـــــــان کنـــــند ...........



دلــــــشان مـــــــی گیــــــــرد......

پاسخ:قربوووونت آبجي.ممنون


آرتمیس
ساعت19:53---18 مرداد 1391




____ ♣♣♣_____________♣♣♣

_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣

♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣

♣___________♣___♣ __________ ♣

♣____________♣_♣ ___________ ♣

_ ♣____________♣ ___________ ♣

__ ♣________ ----------------------♣

____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣

______ ♣ ______________ ♣

________ ♣ __________ ♣

__________ ♣ ______ ♣

_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣

______ ♣____♣__♣__♣____♣

_______ ♣_____♣♣_♣____♣

_________ ♣_♣__♣♣__♣

____________ ♣♣

_________________ ♣♣


سارا
ساعت18:46---15 مرداد 1391
سلام بخدا شرمنده نت نداشتم بیام خبر بگیرم ازت چند شد رتبه ات ...

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بگوووو در اومدیییی

داش با شیما چیخماسان شوکولات بی شوکولات جوردا


ساناز
ساعت13:52---13 مرداد 1391
سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم


محدثه
ساعت20:26---10 مرداد 1391
سلام با افتخار لینکت کردمپاسخ:مرسي منم لينكت كردم

ساناز
ساعت22:29---9 مرداد 1391
خود را که می شکستم
می دانستم
از کاسه شکسته آب نخواهی خورد...!


ramin
ساعت1:25---9 مرداد 1391
تصمیم خداوند از قدرت درک ما خارج است اما همیشه به سود ما می باشد.





اپم
پاسخ:رامين جان مرسي كه سر زدي چرا وبت باز نميشه؟؟؟


ساناز
ساعت14:56---8 مرداد 1391
کاش کسی می فهمید...
وقت دلتنگی
وزن یک آه

چقدر سنگین است...


ramin
ساعت0:48---8 مرداد 1391
اگر تنهاترین تنها شوم، باز خدا هست، او جانشین همه ی نداشتن های من روی زمین است. (دکتر علی شریعتی)


مرسی زیبا بود


ساناز
ساعت13:41---6 مرداد 1391


آدَم ها را بدون اینڪــہ



بـــہ وُجودِشآن نیاز داشتہ باشے دوســـــت بـِــــدار . . .



ڪــارے که خـــــدا با تـــو مے ڪُــند. . .!

پاسخ:ممنون ساناز جان


sara
ساعت15:02---4 مرداد 1391
او کیمدی من سارام فینگیلی یوخوموزدیچی

sara
ساعت14:09---4 مرداد 1391
دلم گرفته ای دوست! هوای گریه با من



گر از قفس گریزم، كجا روم، كجا من؟



كجا روم؟ كه راهی به گلشنی ندانم



كه دیده برگشودم به كنج تنگنا، من



نه بسته‌ام به كس دل، نه بسته دل به من كس



چو تخته پاره بر موج، رها، رها، رها، من



ز من هر آن‌كه او دور، چو دل به سینه نزدیك



به من هر آن‌كه نزدیك، ازو جدا، جدا، من!



نه چشم دل به سویی، نه باده در سبویی



كه تر كنم گلویی به یاد آشنا، من



ز بودنم چه افزود؟ نبودنم چه كاهد؟



كه گویدم به پاسخ كه زنده‌ام چرا من؟



ستاره‌ها نهفتم در آسمان ابری -



دلم گرفته ای دوست! هوای گریه دارم ...


پاسخ:آخه تو چراااا


ساناز
ساعت18:30---3 مرداد 1391


من به احساسم آموختم نفس نکشد



هوای دل ها آلـوده است


پاسخ:merc sanaz jan


farzad
ساعت14:31---3 مرداد 1391
سلام ببخشيد كه بدون دعوت وارد شدم اولين بار به وب شما ميام وب قشنگي داري اما خيلي غمگين هستش احساس مي كنم شما هم بايد غمگين باشي كه وب خودت اين طوري ساختي انگار دلت خيلي پر هستش اگ دوست داشتي بهم سر بزن





farzadcasillas.blogfa.com
پاسخ:mamnun


sarajoon
ساعت23:16---2 مرداد 1391
هه گم شده بودم مگه یه حرفی میزنی پیشمیش تویوغون دا جولماغی توتور

ساناز
ساعت23:02---2 مرداد 1391
آن سوی همه دلتنگیها

خدایی هست

که جبران همه نداشته هاست...


sara-m
ساعت13:43---2 مرداد 1391
یا خداپاسخ:neynaaaaah

ساناز
ساعت13:19---2 مرداد 1391
جریان چیست!هیچگاه پیدا نمیشود،جسد آنانی که ادعا دارند برایمانیرن میمد!!”

sara-m
ساعت23:09---1 مرداد 1391
جون عمه ات پاک میشه امتحان کن بهت میاد ماتیک ها از من گفتن بود یه نگاه دختر کش هم بکنی مهشر میشی همه داف ها دورتن



واقعا اپی نگو
بابا بيا پايينتر ببين آپم يا نننننننه


sara-m
ساعت22:52---1 مرداد 1391
اوهوم تو راست میگی








بله مقداری دست ...پر انرژی سنگ پا اونم مال مکه باشه وگرنه مدین ایران باش میشکنه .....





پاک میشه البته برا من ارزونه زود پاک میشه
پاسخ:آره جون خووووودت


ساناز
ساعت22:44---1 مرداد 1391
باشه هر جور راحتین می تونین اد کنین ..پاسخ:مرسسي

sara-m
ساعت19:33---1 مرداد 1391
اوهوم نه جان من ماتیکرو حیف نکن بده خودم اصلا ..........نیخوام همون اب زمزمو بر دار ////به دردت میخوره باچه؟

sara-m
ساعت19:24---1 مرداد 1391
سوغاتی برات ماتیک مکه با اب زمزم بسه ته دی اره؟
پاسخ:واي خداااااا ماتيك مككككككككككككه


ساناز
ساعت14:34---31 تير 1391

وقتی پاهایت یاری نکنند

بن بست همان جاییست که ایستاده ای !!!


ساناز
ساعت11:09---30 تير 1391


کارمان به جایی رسیده که طوری باید دلتنگ شویم که به کسی برنخورد !..

وبه زیبایی داری عزیز مرسی که به وبم سر زدی منم لینکت کردم ..بازم منتظره نظراته خوبت هستم..

پاسخ:مرسي


محمد
ساعت11:17---28 تير 1391
سلام مرسی سر زدی به وبم اینو بدون تنها ترین تنها فقط خداوند هست ما فقط به خودمون تلقین میکنیم که تنها هستیم راستی از نظرت هم خوشم اومد
پاسخ:آره راس ميگي

ولي حرفه من يه چيز ديگه اس

پاسخ:مرسي


کاش یکم بارون بگیره
ساعت10:53---17 تير 1391
یادها فراموش نخواهند شد،

حتی به اجبار...

و دوستی ها ماندنی هستند ،

حتی با سکوت







سلام وب زیبایی داری

خوشحال میشم به منم سر بزنی
پاسخ:mercccccc


rezvan
ساعت19:10---12 تير 1391
سلام مرسي به وبم اومدي گفتي به زودي به زودي چي


پاسخ:سلام مرسي كه اومدي تو چيكار داري منتظر سورپرايز آخرين تنها بمون رضوان جان


HATE
ساعت13:05---18 اسفند 1390
........♥###########♥.
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
...........................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥

آپم!


خودت خوب میدونی
ساعت18:22---3 اسفند 1390
چه زود از یادها فراموش میشویم

در حالی که می شنیدیم

همیشه

در یادها خواهیم ماند


ماهور
ساعت19:03---18 بهمن 1390
سیب بچین حوا تورو خدااااااااااااااااا آپم

بشار
ساعت9:46---17 دی 1390

مادرم در سکوت می سوزد ، قصه ای مثل شاپرک دارد

خسته در کوچه های بالا شهر پشت هم رخت چرک می شوید

در میان شکسته های دلش غمی اندازه فلک دارد

زخم ها مثل روز یادش هست ، درد سیلی هنوز یادش هست

پدرم گفته بر نمی گردد ، مادر اما هنوز شک دارد

خواهرم هی مدام می پرسد ، دستمان خالی است یعنی چه

طفلک کوچکم نمی داند دست مادر فقط ترک دارد

بغض مادرشکستنی ، آنی ست ، جانمازش همیشه بارانی ست

به خدا حاضرم قسم بخورم با خدا درد مشترک دارد

و از آن روز سرد برف آلود ، که پدر رفت و توی مه گم شد

آسمان حیاطمان ابری ست ، شیشه هامان همیشه لک دارد ...


بشار
ساعت12:57---7 دی 1390

حاجتی در دل بی تابم داشتم ...

به دل گفتم : لیاقت برآورده شدن خواسته ات را نداری وگرنه از تو حرکت و از خدا

برکت و خدا هم برایت برآورده اش میکرد.

دل گفت : مگر آنچه را که تا بحال خدا به تو داده است لیاقتش را داشته ای !

و مگر او تا بحال در بذل نعمت هاش به لیاقت تو نگاه می کرده است ؟!

... و قسم می خورم که راست می گفت .



بشار
ساعت12:51---13 آذر 1390

مرا درد و مرا درمان حسين(ع) اســت
مـرا اول مـــــــرا پايان حسين(ع) است
دل هر کـس به ايماني سرشتـــــه
مرا هم دين و هم ايمان حسين(ع) است
همه عالم به اذن حق تعالــــــــــي
چو عبدي سر به فرمان حسين(ع) است
بهشت و جنت و فردوس اعــــــلاء
همه معلــــــــــول پيمان حسين(ع) است
براي هر دلي جانان و جانـــــــــــي
مرا هم جان و هم جانان حسين(ع) است
عقول جن و انس و هم ملائــــــک
به حقِ حق که حيران حسين(ع) است
چو خواهم روضه ي رضوان به فردا
که من را روضه ي رضوان حسين(ع) است
چرا عالم ز جانش نـــــــــــاله دارد
مگر او هم پريشان حسين(ع) است
اگر خواهي ز حال عبد مســــــکين
خوشا حالش که مهمان حسين(ع) است

ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد


بشار
ساعت13:05---5 مهر 1390

دلم را سپردم به بنگاه دنیا
و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
و هر روز
برای دلم
مشتری آمد و رفت
و هی این و آن
سرسری آمد و رفت


ولی هیچ کس واقعا
اتاق دلم را تماشا نکرد
دلم قفل بود
کسی قفل قلب مرا وا نکرد


یکی گفت:
چرا این اتاق
پر از دود و آه است
یکی گفت:
چه دیوارهایش سیاه است
یکی گفت:
چرا نور اینجا کم است
و آن دیگری گفت:
و انگار هر آجرش
فقط از غم و غصه و ماتم است


و رفتند و بعدش
دلم ماند بی مشتری
ومن تازه آن وقت گفتم:
خدایا تو قلب مرا می خری؟


و فردای آن روز
خدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه
پشت خود بست


و من روی آن در نوشتم:
ببخشید، دیگر
برای شما جا نداریم
از این پس به جز او
کسی را نداریم ...


شادی
ساعت14:47---3 مهر 1390
girlalone.persianblog.irبیا دیگه

parinaz
ساعت0:07---15 شهريور 1390
milinkamet ba ejaze. khoshaal mishal mano ba onvane webam belinki

شادی
ساعت18:34---8 شهريور 1390
اپم خوش حال میشم سر بزنی [بوسه]ببخشید دیر خبر میدم راستی فکر میکردم بهم سر بزنی با با به ما هم سر بزن دیگهپاسخ:سلام شادي جون باز آخه اسم اون يكي وبت دادي ببخش بخدا ديگه نميام نت ولي بهت سر ميزنم ديگه آپ ميكنم

وحید
ساعت1:11---3 شهريور 1390
سلام ممنون که سرزده به وبلاگ من سرزدید... و ممنون بابت رد پایی که تو اتاق کوچیکم جا گذاشتین تا دنبالش بیام و برسم اینجا پشت در خونتون...تق تق تق...اجازه هست بیایم تو؟؟


محمد-مدیر سایت میهن فا
ساعت13:00---28 تير 1390
با سلام
خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم از قالب های سایت ما استفاده میکنی درضمن قالب های جدید هم به سایت اضافه شد که به نظر من به وبت خیلی میخوره.
موفق باشید


اوجوبه
ساعت23:11---26 تير 1390
سلام دسته همدرده من!
من برگشتم
ممنون بهم سر میزدی گلم
آپم


alireza
ساعت19:48---23 تير 1390
salam doste aziz webe zibaei dari omidvaram movafagh bashi agar mayel be tabadole link hastid mano ba name
***بهترینها***
link konid va bad begid man ba che nami linketon konam


raha
ساعت22:16---21 تير 1390
salm ajijam webloge qashangi dari movafaq bashi

سون
ساعت14:10---15 تير 1390

بلاگ قشنگی دارین اگه میشه من با نام لیریک لینک کنین بعد بیاین تو بلاگم بگین باچه عنوانی لینکتون کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 5 خرداد 1398برچسب:,ساعت 12:13 قبل از ظهر توسط آخرین تنها |